hiiickaaa

Nu hickar jag igeeen! :( jag hickar hela tiden idag känns det som. iallafall vid tre tillfällen. jaja, imorse vaknade jag logiskt nog och åkte med en sen taxi till skolan. jääättesen. jättemystiskt.:( i skolan hade jag matte och sen idrottsprov som ajg failade på, så jag gjorde det enda rätta; gick i halv storm! Motvinden är awesome måste jag säga och efter detta åt jag lunch då Agnes och Sara joinade. Sen stalkade jag dem på stan där vi kollade på glasses åt Agnes och köpte wienerbröd; fast itne agnes moahaha. detta wienerbröd var så gott så gott så gott, helt enkelt.<33 jättretrevlig stund, I hafta say. sen gemu som dög och sen åkte jag till tina där jag hade det bra. nu ska jag mest sitta här, jättetråkigt, ska jag ha. men jaja!:D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mitt halsband är borta :(

Vilket havsband?

2010-10-22 @ 20:19:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0