I must have thought happy thoughts

Lyssnar på en reginalåt som ajg vanligen inte lyssnar på, vilket alltid är kul. den är hela akapella och väldigt söt.:) jag fryser och sara öser på cranberries där ute. Drogad brud ska det vara, folcs!:D eller hayley, som det är nu. denna låt är tydligen min, säger älskling. henne pratade jag med för en stund sen och hon var söt och sjöng en massa fint som vanligt. Igårkväll läste hon andra delen i "du är bara ett jävla ligg Hannah" för mig och vi kom fram till att Olivia är Onna, Lisa och Amina och Olivias kompis givetvis är Linnea. Det blir mycket roligare om man gör sådär, har vi märkt, så vi gör det hela tiden. Och allt jag ivlle ha var du. ¨år mig att tänka på all I ever wanted som ju går nästan exakt likadant, en riktig emma black-låt. all she ever wanted sjunger jag nu för tiden. Jag skrev en emma black-cover när jag sprang idag. "I kissed a man and I liked it, the taste was quite hypnotising. I kissed a man just to try it, and now I´m scared of Kylie" ja nåt ska man ju göra! jag fryser jättemycket och snart börjar idol. fast det är ju ett tag kvar insåg jag. lite deprimerande. just det, nu kom jag på vilken låt detta är. nu luktar mitt rum sara, förövrigt. om någon ville veta, och mina tår gör ont för att jag knäcker dem för mycket. normalt eller hur?:D nej, nu avlägsnar jag mig, fick bara en sån lust att blogga litegranna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0