it´s like raaiiin on a wedding day

Ja, lite ironiskt är det allt att när förra inlägget skrivits började jag må förjäävliiigt och typ vilja dö litegrann. Skrattretande yes yes.:D men det blev bra ändå till slut, en massa nighttime textin med älskling och efter en hemsk hemsk dröm vaknade jag av sms från agnes. hon ville åka till malmö avec moi, men jag intek unna, för natta kommer snare än snarast.:D nej, jag vet inte varför jag började inlägget. bara för att bevisa ironin här i världen egentligen. den är enoooorm.:) och jag kan intelääsaa. godnatt kära människor, ha en bra dag!(fin mening)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är nämnd! woohooo!

2010-10-16 @ 14:41:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0