jag älskar dig brorsan!

Tisdagsmorgon, bara tre helt okay lektioner och sen frivillig spanska så jag åker hem redan lite efter två. The world is sorta sweet, don´t you think?:D och det börjar dra ihop sig för oss i godnattsagan. Nu har huvudpersonen dumpat "Onna" och "Hannah"(fast hon heter ju så) är gravid så det stänker hit och dit. Calle är en underbar pojke, som sa citatet i rubriken. några andra godingar är "inte ens om ajg vore bög?" och "men jag kan ju inte ha sex med henne!" hör ni vilken spännande saga? jag kommer sakna den!:D kan någon komma på vad vi ska läsa efter den, för den slutar snarast!:( äsch, nu ska jag sluta gagga med er som en annan gaggare. ni kan gärna gagga tillbaka lite, men nu ska jag ringa och väcka min älskling och se om hon totaldissar mig eller inte.:D

Kommentarer
Postat av: Ronja

Men alltså...vad har alla emot mitt kärleksliv???

2010-10-13 @ 14:32:05
URL: http://musikfreakar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0