october, october, the summer is over

Fast det känns inte, för idag är det varmt och jag har viart på stan nu en kortis. Mamma och hennesstora galakör skulle nemligen ha flashmob och sjunga opera på torget. Det vad ganska...random och trevligt.:D sen åt vi lunch och jag och sara gick omkring och var konstiga. Eller mest hon. Jag kan inte. Hon anklagade mig för att ha slagit henne två gånger, fastän jag bara pillat på hennes hand. Då fick hon slå bort mig och därmed slå sig själv, och sedan slå sig själv för att demonstrera! Ja, jag är så jsukt hemsk! hon skrålade jagm år illa och vi kom fram till att chokladboll är vår favoritkaka. alla tre. sen åkte vi hem och Sara uttalade sig djupt. "snöret snöt sig runt pedalen" sa hon, och vi berättade att man inte kan säga så. sen sa hon det om allt. "men pappa, du är du. och jag är jag, och emma är Emma. vi snyter varandra!" som om det hade någon logik, liksom. jag fattar ingenting, och nu ska jag lämna er i min munterhet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0