tisdag, typ

Hejhej kära blogg, idag var det tisdag. Denna dag började bra med att jag träffade veronika igen och hon var lika awesome som i fredags. Yay. Sen träffade jag även agnes på förmiddagenf för lite snabb reunion och sen hade iv även en tre-reunion på eftermiddagen nu nyss när jag skulle få min jacka av tora. Vad har jag mer gjort? Haft dödligt tråkig esv och datakunskap där jag chattade med älskling. Orkeslös jävla dag. Typ…jobbigt att skriva. Varför gör jag det då, egentligen? För att jag typ måste. Eller nåt sånt. Och jag är förvirrande som helvetet. Eller kelly. Men ja, jag. Det är inte förvirrande där. Barahemskt. Antar jag. Och nu brode jag plugga, så ja. Detta inlägget var absolut ett av de bästa som någon någonsin har skrivit. Ja absoluuut. Äsch! Nog med ironi och skit. God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0