we broke something without knowing

Detta ska föreställa något sorts kvällsinlägg från mig. Himla sofistikerat, typ. Äsch vad blubblar jag om det är lika sofistikerat som ordet blubbla. vilket är ett av mina konstigaste ord i hela mitt liv, och det har ändå konkurens. bjebb, bebo, fluff/fluffla, jep, ja ni känner väll igen de alla. eller kanske inte.:D men det ögr iallafall jag, och jag dansade hela vägen hem. vad roligt det ksulle ha sett ut eftersom jag verkligen itne kan dansa och inte gå hem heller. så jag kanske dansar i en taxibil. skulle lätt dansa med vår bil. Caspian Kabom Rävås, den bästa bilen i hela världen.:D jag älskar honom. inte vet jag varför heller, men han bara älskar mig på något underbart sätt. äsch, vad ksulle jag säga, jo jag tittade ju på idol idag. alla var allmänt bra tror jag, jag vet inte riktigt. jo, det var de väl. om ni undrar varför jag är så virrig (är jag ens det?) så beror det på att jag knappt har ätit och mitt i det där ordet (knappt) ringde älskling. jag är allmänt förvirrande i luren och ska väl sluta blogga inom en snar framtid yeah, men alltså, eh..godmorgon.:D och jag undrar fortfarande var adelinas lampa hade gått, för hon sa att den gick. Hannah alltså. men det hade den integjort, den vara gick och drack kaffe. gillar den kaffe undrar man då? blir det inte någon läskig kemisk reaktion?:D äsch, nu får det vara nog svamlat, jag borde äta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0