we´re unstopable now, top of the world sing it out loud

Emma, pringles från igår, gräddnougat, cola, Hannah och musica. värld vara bra. jag sitta här själv, alla andra vara se konserter. jag saknat skriva på hegrejiska, så ni få stå ut med. Dena låt låta som I do not hook up. den och burn this city. man borde göra mash-up på, jag tycka! jättekul, ju. jag bry mash-ups jättemucho. Om jag vara dålig person, och ni inte gilla, jag gissa jag kunna göra min egen väg. Vara cickel, nej jag mena cyckel, jag inte kunna exaltera er nå mera. Jag veta hon itne jsunga om cycklar, men det vara roligare! Och...ignorering är den nya bästa vän. Nej, det hoppas jag inte, jag har ingen ny bästa vän. det har jag aldrig haft, tror jag. äsch, vad blubblar jag om? Jag är inte ens på blubbhumör. känner mig bara allmänt otrygg och rädd. typ göm mig eller nåt. :( men det kanske ni inte brydde, så..ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0