du kan ju inte ha tv-kväll med en lilltå som är blå!

Nu är det lördagskväll och jag ska nog snart äta, gissar jag. kände mest för att blogga så jag gjordere. Annika Norlinis sjunger om förlorad oskuld och jag har en tyst konversation med Hannah som ser på sandor slash ida. ivlket jag också vill! jaja. ;) har också varit i affären med min käre fader där vi pratade om olika musikgenrer och dess skillnader. Det finns inga, kom vi fram till. som jag alltid har sagt och som han också höll medom finns det bara tre: bra, dålig och intebry. mitt lillfinger känns lite suspekt och jag hade då inte så mycket att komma med.;) men när har jag någonsin det? The killers låter som kampsångare. nu låt ta slut, undra vilken komma nuuu? Säkert vara dålig låt. vara, byta. bli en annan av dem, vi se om vara en bra en. kanske var, inte minnas. han låta brölig, jag tycka. haha, låta som gammal gubbe ju! usch, deprimerande låt var detta. nu ska jag äta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0