första domedagen

Haajjj!
d-dag idag och den har spenderats med en endaste sak: att prata i telefon med Hannah. Hon har ett fruktansvärt ryggskott, så det är extreeemt synd om henne tycker jag! :( hon fick så ont att hon kvävdes. :( känslorna har svallat i form av lycka och breakdowns, men nu känns allt bra och lugnt. fattiga riddare vankas snart och jag mår himla bra faktiskt. har för utom mitt långa samtal hunnit med ett litet samtal med en srf-grabb. han var aaawesome.

"vem håller i din sång? Kulturskolan, jaha. Kyrkan har ju en del körer också. kantarellerna och allt möjligt. massa svampar. "

"ja, jag har gått på en massa gitarrkurser och jag lär mig aldrig att byta ackord!"

nu ska jag väntapå nytt samtal, hejdå kära människor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0