freaky friday (is coming back in my next novel, do you remember her Onna?)

Innan jag börjar (eller jag har nu börjat) vill jagryggskott och sen lyckas hon få en spricka i foten. den meningen såg konstig ut va? ingemar har issues förstår ni. jaja, visst vara synd om? säga att det är helt ofattart syn om min älskling. Hon
lyckas först få ryggskott
Denna låt är underbar, får mig att tänka på min nya bok i rubriken och man kan sjunga imagine i mellanspelen hur lätt som helst. Dessutom handlar den om romeo och juliet, kärle.<33 jaja, imorse började min dag med matteprov. jag lärde margareta och tatiana allt möjligt men de lyckades himla bra med allting. Provet var lätt och vad är det för fel? Kan still inte läsa mina inlägg. öhöhö. sen hade vi tråkig och hemsk idrott och sedan lunch. edär talade jag med Signe. Petter och två andra jag inte vet vilka detvar om naruto, skräckfilmer och halusinationer. det var himla kul. Sen gick vi till musikteorin och jag talade en stund med Elin och Anastacia om namn innan det var dags för denna lektion. den dög, som alltid, och efter att ha blivit underhållna av jakob på lektionstid åkte jag till tina. det dög också, och ikväl harjag tittat på gårdagens idol, umgåtts med Sara, sjungit what have you done med henne när hon showrade och hade trevligt. åt även en hel pizza. nu ska jag...sörga att Hannah totaldissar mig!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Jag dissar aldrig!

2010-09-11 @ 12:14:41
URL: http://horseheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0