himla fint allt ändå

vilken lång och fabulös dag! Länge sen ag använde det ordet kände jag nu. Den började med spanska, som sög. Men sedan var det ensemble, vilket var något av det roligaste någonsin skolv'g. Vi körde smooth operator så det dundrade. Karl-Oskar rockade stället med sin saxofon och jag och signe var amazing med våra stämmor. Detta gjorde helt klart min dag!

Efter lunchen var det svenska där vi fick se treorna göra monologer. den första handlade om några konstiga människor i olika åldersperspektiv, den andra var någon form av ångestskildring (som hämtat ur failboken!), den tredje beskrev ett skäppsbrått och den fjärde en kille (tydligen) som blev våldtagen. dramatiskt! allmän kärlek på det! som karl-oskar sa "detta brde vi göra om!" lagom konstigt. På engelskan skrev jag en lyric analysis på anna, eller hann knappt börja. Den blir nog bra tror jag.:D

sen åktejag hem och regina säger halleluja åt att taxin kom rätt igen. inte en enda försening hittills! då ringde jag älskling och hon berättade om sin engelsklektion som hon gjort om till vsd. försökt. men hon visste inte vad virginia eller simon hette så det blev fail. de heter alltså virginia och simon, så du vet. inte för att du läser...

på skrivargruppen hade v i trevligt, Hugo fick mig att skratta hela tiden som den sadist han är och jag hade det trevligt. vi skrev om en iskvinna, osm jagkänner mig som nu. fryser som fan. vill bada! hinner kanske men tror inte det. jaja, plugg awaiting!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0