I don´t understand how I cold live without you in my heart

Denna rubrik kommer ifrån en later on-låt, med andra ord är det antingen jag eller hedvig som skapat den. undrar vem av oss. Ack, jag minns när vi skrev den. Det var på sommaren, like augusti måste det ha vait eftersom vi hade konsert i september. den elfte, hej ironi.:D jaja, det var fina tider. tror jag. inte för att jag lyssnar på den låten lltså. bläddrade förbi den. :D nej, paramore är det jag faktiskt lyssnar på. och jag mår inte alls bra och detta trots min fina kväll igår. först såg jag på idol och sjöng med Sara, och sen pratade jag med Hannah till alldeles alldeles för sent. Men det var värt det och viktigt. Men jaja, det ändrar inte mitt mående alls tyvärr. Sitter och funderar på varför alla alltid har så kul. Det fascinerar mig. Det har väl jag med, i och för sig, men inte...flera gånger i veckan liksom. spännande, ser jag det som. Ingemar vägrar läsa upp det här inlägget av någon anledning, han har issues den grabben. min käraste lilla bästa vän. Jaja, så vad ska hända idag? Eh, det är ju bara wasted att berätta det, vad ska jag då säga i eftermiddag? Har jag faktiskt funderat endel på, om jag ska vara ärlig vilket jag tamigfan ska. var ska jag annars kunna vara ärlig om jagi nte får vara det i min olästa lilla blogg? Alltså, vad ska jag göra med allt egentligen? vad var det för en djupsinning fråga och varför i hela världen kom jag på iden att skriva det? Josh sjunger fint. och spelar fint, gör han också. ofta ni bryr er. Juliet sjunger också riktigt fint. hon är lite konstig, ja. och jag borde plugga nåt tror jag men undrar vad. nu tänker jag dessutom gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0