I talk, I talk so much, I never open up

Ett piano klingar i mina öron och jag har extrem ångest (givetvis i light-version) och jag vetefan vad det är. choking again. typ ja, underbart. kvällen har bedrivits med att bada, äta, läsa gamla dokument och historiker och nu chattar jag med älskling och Agnes och äter onyttigheter. Det gamla var nostalgiiiiii och guldklimpar som nog ingen fattar är bland annat "jaså du får komplimanger, pojk?", "jag är nog pucko i huvudet, men jag har inte fattat det än", "kyliesmittad tiger" och hela min vackra covermusikal som jag genomlevde. synd att jag inte skrev ner alltsammans faktiskt. Sorg. Det jag också läste var mina brev till onna och hennes till mig samt mitt första filmmanus. det var helt awesome. läste även mitt absolut första, på engelska. ojojoj, dålig engelska. jaja, jag har inget att säga, så skit samma.

Kommentarer
Postat av: Hannah

Sårade mig en aning att du inte ens nämde vad som kunde ha blivit. Trodde det betydde mer än så för dig. Men jaja. Är glad att det inte gör dig ledsen, såklart. :)

2010-09-04 @ 15:33:59
URL: http://horseheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0