jag är rädd, broken och i panik men annars är det fint

Varför blir det alltid såhär?????? Vad är det som gör det? Är nåt nåt jävla fel som inte försvinner som gör att det blir såhär? jag fattar ingenting och önskar bara att du kunde ringa visa att du finns kvar. du kanske inte fattar hur rädd jag blev av att läsa din blogg eller okcså fattar du det. du har börjat skriva dikter tro inte att jag inte tänker på det. det gör jag. det är jävligt illa då. det vet jag ju. och jag trodde att allt faktiskt skulle bli bra nu. big news: det blev det inte. ring. snälla. ge nåt fucking jävla livstecken innan jag slutar ge några själv. inte för att jag inte vet att det aldrig skulle komma till det. fast känns lite så ibland. önskar bara att jag kunde vara lika modig som du och skylta med allt skit på facebook där alla såg den för det är det jag vill. och det värsta är min motivering till det. klarar inte frågorna. från vilka? du vet. kan fan inte skriva det med tanke på varför jag sitter här. varför jag sov för länge för första gången på hur länge som helst fast du sagt attt du skulle väcka mig. som om sånt skit spelar roll nu. snälla bara säg att du lever så orkar jag ta all skit sen. jag lovar. jag orkar på nåt sätt visa bara att du fortfarande andas. du kan inte ha stuckit sådär. du kan inte ha gjort det. det sista du gjorde mot mig kan inte ha varit att lägga på luren i örat på mig. det kan inte sluta så säg att detinte slutar så ring

Kommentarer
Postat av: Hannah

Eyy, jag sa faktiskt godnatt! :D Förövrigt låg jag och sov. Herregud. ;) Calm down girl!

2010-09-19 @ 16:12:39
URL: http://horseheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0