lördagslycka

Bra dag! Vaknade för sent, vilket var hemskt men sen gick jag och var sällskapsdam åt Sara när hon städade. Sedan gissade jag intron med pappa extremt länge, det var jättekul fastän jag failade litegrann ja.:D sen ringde jag älskling och vi konverserade om det mesta en liten stund innan jag drog iväg med Natta för budgetfika i tunaparken. Det var somamrvarmt tills vi satte oss då det blev iskallt, men vi sjöng oss varma med hela vår repertoar. denna består av fast car, if I can´t hear the music, goodbye my lover, forever young, 9 to 5, don´t let me get me och vår egenskrivna chokladbolleland. fint vare. :D sen har jag nu kommit hem, sitter bara här vid datorn och läser vidare i historiker. godnatt eller vad man säger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0