matolja

Jag är hungrig, och Hannah gick just och tittade på afv. onna har vi dissat himla osermoniöst. innan dess hade vi fortsatt sångcirkel, sötisarna spelade dataspel och jag blev maserad igen. det gjorde ännu ondare än igår! jätteont, gjorde det. har typ femtioelva knutor på båda benen, tydligen. jag måste gå till en riktig masör och allt möjligt. jag vill inte! jag och Hannah har också diskuterat vänner i skolan och oj vad hon skriker! varför skriker hon? hon sjunger. vad sjunger hon? det lät bra, fast det inte ser ut så in da blog dårå. all the pretty faces klingar ut. fick vänta en stund på en bra låt eller leta menar jag, men hittade nu en annan av dem. vad kan det tänkas vara för en? En gitarr skriker eller det är minst två om inte tre alltså. den ena är till vänster och den andra till höger. sånt är coolt. oj, killen går upp högt. han är braaaa. kommer inte på vilken det här är. losing touch? kan det vara det? han säger iallafall åt mig att ta av mig huden. lagom ofresh. där kan jag ju stå och blöda. nej, jag byter nog. move away är det! det hjälper dock inte. tog en nanan med samma eminenta band. den verkar inte heller så bra. tror det är den med horan. joy ride, heter den ja. handla om hora. fan, vilken låt ska jag ta till min lyric analysis? hjälp mig!!! inte för att någon kommer göra det. jag svälter! ska nog gå och skaffa fram lite pringles åt min svältande själ. svälter min själ? den kanske har fått för lite kärlek. hahaha, han använder ret-melodin. ni vet nog vad jag menar. lite svårt att ta den här låten på allvar alltså. mitt hår är långt, och nu får det räcka.:D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, hallå, heeeej, hey, eeeey whaddup, Tjenamors, Tjena, Tjenare, Goddagens, godförmidagens, godmorgon, godkväll, godnatt, sov gott, dröm sött, sweet dreams, sov tryggt.



(Ha! vem sade att man inte kan föra ett helt samtal med bara hälsningsfraser!)

/Oz

2010-09-26 @ 01:00:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0