och jag s;kte mig till flaska...;)

Ja, det gjorde jag! I min desperation sökte jag tmig till inte bara en utan fem flaskor. med andra ord hade jag läskprovning med Natta i tunaparken. vi testade pepsi, pepsi max, cola, cola light och cola zero. Natta var extremt anti pepsi, pepsi max smakar trä och cola light smakar typ colaflaskor säger hon. det är ganska awesome, ja. jag var totally bäst på att smaka skillnad på läskerna, men eftersmaken av sötningsmedel är heeemsk. Jaja, sen gick vi hem och jag har pratat med Hannah. Vi hade just en livlig och dramatisk musikdiskution där jag argumenterade emot henne enligt bästa förmååga.:D och ja. bara så ni vet. allt är, kind of, bra nu. hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0