or a september song, lady of the dawn

Ja, föga anade jag igår att det bara skulle bli värre. Men det känner jag inte för att prata om nu, för det var ju länge sen nu. Idag har det varit nästan bra hela tiden. Hörde först someone new på radion (<3) och sen hade jag drama där jag gjorde reklam för sverigedemmokarterna. fint va? jag var sverigedemmokraten själv jag. rulade, gjorde jag förstås. hade även hemsk afrikansk dans och sen slutade jag så jag och mamma gick och åt på mc donalds och sen gick vi på skissernas museum till skolan. det var ganska hemskt men kul ändå, och nu har jag pluggat i någon timme för jag är så sjukt bäst! ikväll ska jag göra ytterst lite och jag får för mig att det är fredag hela tiden. detär det inte. godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0