vilken munter stämning vi har!

ja, visst är sverige just nu ett glatt land? Alla verkar så himla uppåt! alla bara ler och ler och ingen är missnöjd. ironi är roligt, men ärligt talat är det nåt som fascinerar mig. att det finns så mycket som ingen tycker om men som ändå är omtyckt. sd givetvis men en massa annat också som jag har funderat på. det händer hela tiden! så himla spännande. spekulerade över detta i lördags. och vet ni? vet ni? jag uttryckte just en åsikt! en politisk åsikt! nästan iallafall. notera, stryk under (hur?), anteckna; ni lär inte se det hända igen! det antar jag iallafall inte. lagom awesomeness, jag veeeet! :D

Kommentarer
Postat av: Hannah

Du uttryckte ingen politisk åsikt! Du bara uttryckte en åsikt om andras åsikter. :P

2010-09-22 @ 15:23:35
URL: http://horseheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0