åka härifrån när solen är såhär, men jag jag är som jag är

det är påsklov och budapest åker jag till om någon timme bara. det gillar vi! jag har varit i skolan, pratat endel med vera (som-känner-maria-kychen!!!!!!!) och Tea som är oväntat trevlig, känner ju inte människan. men ja, mä, jag skulle kunna skriva romaner som skulle låta helt fint men det skulle inte låta som jag så jag vågar inte. men ni anar inte som jag tänker. och inläsaren till boken i skolan låter fan som en amerikansk version av vår lärare, tömd på all själ. jag kommer dö lite. hon låter typ som om hon vill dö när hon läser. så låter alltså inte läraren, men ni kanske fattar.:D ja what to say? kärlek till påsklov! ;) och påskägg på lektioner och cola och hello saferide och inte till bloggande, så hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0