day after tomorrooow

dååå åker jag till stockholm, men dtt var ju idag som skulle ordas om här in da blooog. jag började den med dryg svenska där vi fick veta att lena trapets isåfall borde heta prapets, för hennes konstiga namn började med p...oh the glory liksom. sen engelska med muntligt nationellt med karolin (som lät som tora på engelska o.o) och sen lunch och datakunskap där jag jobbar om...bloggar. xD kom hem och slöläste ett långt tag, hade sånggrupp och har sedan ätit, handlat till resan, packat och gjort paj som snart ska ätas! underbart ju. kännas mig ovanligt spänd i axlarna, vilket betyder att jag typ har gjort något med mitt liv idag i teorin i alla fall. nåja, det var väl allt för idag. siaaoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0