helt sluuuut

fan vad lite jag har sovit inatt. holy shit yes.:D men det är panama på programmet idag och matte sen och kör och inså (så stavas det visst) sen. aka sång och gitarr. jag kanske borde spela lite snart? det är ju alltid bra. Dock känner jag inte för massa matteprov och idrottsuppgifter euw. hahaha jag fick just ett sms från ung på scen (jag får alla sånna sms :o) om ett möte. "var där eller var en tvåkant!" har faktiskt funderat på att gå, men på måndag är det konseeeert! fucking epiicest!:D jag är så trött så inget finns. jajaja, det var kanske inte så spännande allt det här. vadfan skrev jag nyss?:o det minns inte jag! jaja godnaaaatt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har gjort ett inlägg på facebook som du nog kan svara på (typ 10 frågor om mig) XD

2011-04-08 @ 20:21:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0