jag svär på att skärpa mig!

så, jag ska börja blogga igen. ordäntligt. jag logar. sen sist har dock inte mycket hänt. min långa nagel är ett minne blott. inte blått som jag först skrev. jag vet inte ens var den föll av, vilket är lite freaky. jag har haft ett hemskt spanskaprov och mycket av veckan har varit fucked. men igår var det första april och alla lurade mig. men oj så mina föreldrar är skyldiga mig wienerbröd! och i den här inspelningen låter alla tre sångarna som onna, men bara en är onna. det är konstigt, tycker jag personligen för onna är ju bara en! oj, nu hör man verkligen vem som är hon. :D jaja, vad har mer hänt? eeeh...jag har försökt skärpa mig lite i livet i allmänhet. det måste ju göras. men det är mycket svårare än folk nog tror. det är även en annan ingemar jag skriver på, en lånedator minsann och dag. eller da? hur skriver man?:s ja, jag hade inte så mycket att komma med, men ville mest att ni skulle veta att jag lever och sådär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0