oh the beauty

jag sitter i solen, ingemar blir överhettad känner jag men det gör inget. jag blir också överhettad förresten. xD men ja, igår blev bra. äggjakt med ledtrådar (<33) och sen umgåsande med familj+mormor-sara(fint tal). gammalt så skall det låta där jag och mormor var i lag så jag peppade henne. det var också en sån dag när jag älskar att höa min egen röst (så hemskt som det låter) så jag skrålade loss på american pie och sweet dreams och allt vad det heter. Sedan skulle vi kolla om så som i himlen gick på filmkanalen som jag trodde, men lucky me, ännuj bättre! annika följdes upp i paradiset! filmen hette paradiset alltså. så stört lycklig jag blev! tyckte dock inte filmen var lika bra som sprängaren, konstigt nog, men det gjorde inget. satt sen uppe till typ halv tre och chattade med linnsie och läste pammelas gamla inlägg. jagk änner inte henne, om ni undrar, pammela alltså. men hon är lite av en idol.:) ja, senn idag är det ju påskdagen. sitter som sagt här, har annars varit och handlat. där träffade jag tatiana(Ä"oh the demons, they come from behind. var min lätt ironiska kommentar) och såg en förmodat blind unge. alltså en riktigt odräglig sådan. hade en lång diskution om var mitt liv skulle bli av, åt glass till lunch och ja här är jag nu. lite för varm dator...känner jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0