på det fjärde ska det ske-kajsa ingemarson

denna bok handlar om paula som är den mest odrägliga, omogna och dryga människa jag läst om. hon är itll råga på allt väldigt lik mig. hon reser lite runt, vågar inte ta några beslut och de hon faktiskt tar bryr hon sig inte om riktigt ("vi bor inte ihop på riktigt, har bara bott här i tre år"). ja hon är alltså ihop med johan och hrr kompisarna anna och rakel. men hon hamnar i heeeelt andra sammanhang än hon tänkt och boken handlar väl mest om hur hon inte inte inte tar tag i sitt liv. som även bara vanligt vatten gör boken mig väldigt irriterad, men det finns många bra bitar och jag gilladeb oken en del. lagom lång var det också, minsann och da!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0