smärtan av att ha ett tråkigt liv

här sitter jag och citerar en låt jag inte hört efter en rätt wasted dag. Väntade på mail från Lena trapets hela svenskan och arl:en så jag satt väl ochobserverade signe som sjöng med i låtar jag inte hörde och hur mycket Linus "skojar" egentligen. spännande. dagens bästa var väl att Linus och michelle inte gick efter att ha följt mig till taxin utan stannade och väntade en stund. de små sakerna yah know. sen kom jag hem, kollade bloggar och facebook och sen hade jag inte mer att göra. jag är faktiskt väldigt nyfiken på vad folk gör hela dagarna. folk säger att jag pratar mycket i telefon men ursäkta men vad gör ni på den tiden? hur får folk sina fula dagar att gå? mä, hjälp mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0