allmänt blubb som inte går att rubricera

igår så stekte jag kött (:D) och kom fram till att det svåraste är att få upp det på stekspaden. Sedan åt jag misslyckad kaka och tittade på gilmore girls, innan jag for till stan där jag köpte jeans. så gick den dagen också, och kvällen spenderades med älskling. som inte var så smart. här följer bevis...

H: jag kan skriva om någon förstaåring.
e: ja, du kan ju till exempel skriva om Harrys barn när de börjar.
h: jaa! men...hur gamla är de?

(annika norlin=säkert! och hello saferide, alltså både svenska och engelska låtar)
e: säkert! kommer snart släppa några av sina låtar på engelska!
h: vadd spännande att höra henne sjunga på engelska!
e:...

e: 1492.
h: före kristus alltså?
e: nej?
h: men det har ju inte ens varit 1492 än!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0