en halv bok, men annars bra

jodå, det blev väl en hyvsad fredagkväll antar jag. kyckling (jag älskar kyckling, visste ni det? det visste nemligen inte jag. eller jag hade aldrig tänkt på det.) och fanficläsning (jag är fortfarande inte klar...seriously) och musiklyssnande (ny musik<3333333) och allmän okayighet. imorgon åker mamma till australien, minsann och da, så jag får nog gå och lägga mig snart för och vakna innan vi ska åka! men alltså, boken jag läser är halv. den tar slut mitt i en scen, och ingenting är klart än. vad är det för idiotisk grej? liksom...här får du en halv bok. nu är jag sur. jag som just kom in i bokhelvetet! jaja...hur som helst...godnatt allesammen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0