I am what I am, think what I think, and...stuff.

hej mina kära illrar!
fick en sån lust att kalla någon för iller. fast den enda sanna illern är ju malefoyen. men skitsamma. :) så igår åkte vi och handlade glass, brudarna lagade mat och bakade muffins och sen satt vi mest och umgicks på kvällen. Vi störde oss först mest på mix megapol, men sen spådde de varandra istället.
Vivian skulle gifta sig med elaka Frans som bara brydde sig om hunden Elliot och var 40 år yngre än hon. de skulle bo i en husvagn utan bil och hon skulle jobba på mc donalds. enligt henne själv skulle hon dessutom kidnappa Hannahs unge elisabeth, vilket helt klart blev kvällens roligase och mest creepy grej.
påtal om hannah så skulle denna...hur var det nu? bo en container skulle hon, ja. men vem var det hon skulle bo med? men vad fan, det har jag glömt! hon skulle hur som helst ha fyra barn: elisabeth, elisabeth, elisabetho och elisabetho. no kidding...
sara, slutligen, fann kärleken i farbror melker i en friggebod med 20 barn. folk är...konstiga.:s

idag, däremot, ska jag se Annika igen på sofiero!!!!!!!!!!! och håkan och the arc, men det skiter jag ärligt talat ganska mycket i. sooo...ha det bra folcs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0