måndagsbloggning, yay:/

den här dagen har varit oerhört seg! slutade skolan 09.25 (yeah I know :o) och har spenderat dagen med att döda tid för utom när jag var på skrivargruppen där jag dock mådde dåligt och var "bitter". och sarkastisk var jag visst också. det är något jag aldrig tänker på. ironi och sarkasm alltså. folk kan liksom kommentera sarkasm och jag ba vaaaaa? men hursomhelst lyckades jag även missa att vår newcomer hade kommit in och undrade var "den femte människan" var. hon måste verkligen tycka om mig. ...inte.:( och ja vad har mer hänt? eeehh...jag har träffat min kusin som dök upp och är här än. sen så har jag kliat mig på armen. jättemycket. jag har några konstiga utslag på armarna. och nu var det typ två timmar sen jag skrev det där, för jag har konverserat med Hannah (<3333333) och försökt mig på jåga. hehe det stavas inte med å va?:D jag failade, hur som helst. groooooooovt.;) godnatt allesammen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0