nejmen Hannah, nu använder du stötande språk!

hii!
Nuu har jag varit på Gotland och hälsat på Hannahmänniskan! vi har...inte gjort så mycket. men det tänker man inte på förrän man ska blogga. men här kommer några saker, hursomhelst:
-vi såg dh part 2 till sist! först fick vi dock se den utan bild i fem min, och sen utan ljud några till. jag gillade utan bild dock! jag gillade även filmen, grät till the princes tale (victoryyy) och alla var hilarious!
-jag har gått genom den berömda ringmuren och grejer!
-jag gjorde en mycket, i min mening, fin rickman-imitiation på vägen hem. och sånna ord är svåra...deal with it.
-andra filmer vi såg var 50 first dates, about a boy, vampires suck och spirit (starring: indianmannen). tror det var det.
-vi har även sett en massa vem vet mest eller som Hannah sa, vi vet mest. jag visste för övrigt mest! xD
-vi gjorde en fabulös omskrivning på halleluja som i stort sett gick ut på att sjunga...fel. Hannah började omedvetet med "well I heard there was a secred proof" och...sådär fortsatte det.
-jag mötte den berömda Adelina, men missade precis Marcus och Jenna!:(:(
-jag döpte om Lita, hunden alltså, till Kitty. bara för att hon äär en katt.:D
-jag satt på Sirius' fotpall...which still bloody creeps me out if you wanna know! euw!
när Hannah är halvsovande tror hon att Lita är hennes förra hund som ramlat in i ugnen och att hon har en dotter som heter Elsa.

nu sitter jag i en stugträdgård i ängelholm där jag anlände igår. jag har här umgåtts med sara, mor och saras buddies Hannah och Vivian. med dessa har jag bondat i ämnen som bananer och godis, och Hannah har lovat att laga kantarellstuvning och bananmilkshake åt mig. det kan man ju också göra, liksom...jaja, några citat if you please. (?)

programledare: vad står förkortningen HIV för?
Hannah skriker i triumf: vatten!

hannah: hör du hur det luktar mc donalds?

hannah: sluta! jag gör mitt bästa över här!

bevis på hur trötta vi var:
hannah: jag gråter.
jag: vadådå?
hannah: nää.
jag: nähä...

Kommentarer
Postat av: Anonym

indianmannen <3

2011-08-04 @ 16:11:12
Postat av: Hannah

Hur kan Agnes gilla indianmannen? Jag tycker han är dum och ful och grejor. Förövrigtl åter Hannahmänniskan sjukt opersonligt. What happened to "älskling"? Det var goda tider det. Jag saknar dig över här!

2011-08-05 @ 14:12:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0