no tears for me :)

vi var hos cia och folket på kalas, men det var inte bara vi visade det sig utan även alla andra som jag inte trodde jag skulle träffa. :( vi åt jättemycket kakor och tårta och pratade om allt möjligt. jag skriver mest ner ltie citat innan jag går och lägger mig.

sara i affären igår: nu ska jag lyxa till det lite med flingor med mörk choklad, Emma. jag ska sluta äta choklad, förstår du...

valle(kusiners kusin): jag hatar Håkan Hellström. han kan ju inte sjunga!
jag: men han kan ju skriva texter och whatnot.
v: men det hjälper inte. kom igen, Emma!
jag: men vad skulle han annars göra?

nanna(same as valle och även clara, de är syskon): Clara, din röst är fin när den är...stängd.
jagoch clara: stängd?
nanna(efter paus): som en kiosk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0