not ones in life have I been real, but I´ve never felt this close before

det här är en så otroligt sann låt! hur lyckas hon få in blinda, att prisa helvetet (man kan tolka det så ifall man vill) och så klockrena rader som den där i samma låååt? jag fattar inte. men om ni undrar mår jag massa bättre nu. spanskan jag hispade över tog...tio minuter. det är därför man bara inte ska hispa!:) sen har jag upptäckt (undra inte ens hur) att om man googlar kan man hitta gamla rowlingfanclubsaker än! *happy, happy, happy Emma!* så jag läste kam-tråden igen. och vad är det här för en emmy-låt? det är nog dylan. tänk det var det. säger hon att han inte har råd med en ko? ofta en ko! men hon är ju å andra sidan lite konstig. men smart. en sån där smart artist. vet ni vilka jag menar? Regina, delvis Annika, meg & dia...typ intellektuella människor. jag blev kallad smart häromdagen. av Hannah. "jag tänkte på hur smart du var idag". man ba...whaaat. jag känner mig inte smart. fast sen jämförde hon med säbyfolk och då kastas ju allting i ett helt nytt ljus.;) alltså vadå. grabben tror att dylan is a sentiment to him. då tror man verkligen inte lita om sig själv! och nu ska hon istället sjunga om edward. fast inte edward alltså. och det hörs verkligen inte att det är edward hon säger. låter som ella eller någonting. men det hörs på hennes backing vocals. som hon inte borde ha, för det borde ingen ha för jag hatar backing vocals. det är liksom en random grabb som sjunger hennes rader i någon konstig ton så låten blir...creepy nästan. dock har den fioler i massor! oj, förlåt för mobbningen, för den där creepy grabben sjöng faktiskt jättefint med en söt brittiska! förlåt jättemycket. vad länge sen jag rant-bloggade! jag gör seriöst aldrig det. det måste jag ändra på! men nu blev jag distraherad av den tredje emmy-låten på rad nemligen trellic tower hur det nu stavas. den är så oerhört sorglig och ändå fyndig på nåt sätt. och det är inte meningen att worshipa. jag har faktiskt knappt hört en enda låt med människan på hela dagen. okej detta var inte sant med ovanligt lite då! jag knarkar ju henne yah know. men nu ska jag bestämt höra på något annat. jag kan i sann tof-anda dra igång I do not hook up! jag älskar den och är jättetrött kom jag nu på så jag tror bestämt att jag ska gå och lägga mig nu så jag utvilad inför en dryyyyyyyyg skoldag imorgon. massa håla jag orkar inte.:( inte nu iallafall. hålor kunde vara så himla kul också jag vet ju det. men nejnej. absolut inte. *låta jättebitter* nej tyst med dig och ditt gnällande bittra del av mig. du har ingen talan i någonting förutom när du har det, för då har du det. nej, skulle inte du sova Emma? jo det skulle du! så sitt inte där och...sitt! godnatt emma.:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0