the dog days are (not, sadly) over

nu lät jag hemsk, men Lukas är ett freaking problembarn. nyhet.:/ och Hannah vaknar inte av ahns skällande. vadå sova djupt liksom.:o jag sitter själv mest här, och stirrar ut i rymdeeen...uttråkad som en flundra. nu lämnar sara för lundastad, och beordrar mig att äta lunch. vilket jag gladerligen ska göra snart. hoppas det finns någon paj åt mig? annars är jag freaking screwed, slog det mig...laga mat själv hemma är inte riktigt där jag befinner mig för närvarande. hm...eh, ja, hoppas på en paj med mig. nu springer hon runt och letar efter ett jojo-kort. och stängde in problembarnet hos mig. men tack! nu slängde jag ut honom, eller vad man säger, och rävås-familjen är i kaos. utom jag, jag bara...sitter här och blåågar. Hannah, seriöst, du måste vakna av detta tumult! det är abnormalt, det vet du va? heeelt abnormalt. nu får sara cyckla, är senaste beskedet. fail.:) jättemycket yberfail. lite som det mesta, för mina dagar framöver är också ganska...fail. och veckor. fram tills skolan börjar, really. yay me och sådär. hursomhelst(sluta säga så) hejdå! vänta, har sara gått...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0