torsdag redan :o

jag vill ha cola, och säger härmed hej. det är fredag imorgon slog dig mig nu, då kan jag få cola! för jag vill! vill vill vill. *gnällgnäll* och påtal om fredag, sure Agnes. I´ll book a taxi today. jag får åka med det billiga priset innan de höjer, hur sweet är det?:D jag sparar...6 kr! om jag inte åker hem från dig också, då sparar jag hela 9 kr. men det är inte värt det.;)

hursomhelst, ett par ganska gamla citat tänkte jag mest nedteckna.

sara sjunger: jag ska dansa fastän hjärtat brister, dansa fastän hjärtat brister...
jag: den är så sorglig!
s: är den?
j: dansa fastän hjärtat BRISTER...
s: oh...

jag: vad ligger egentligen på norra fäladen?
vivian: jag!
(såg lite konstigt ut i skrift. hoppas ni fattar.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0