uppenbart...fast nej

så, först idag åkte jag till syncentralen och där konstaterade vi att jag mår extremt bra just nu. för det gör jag verkligen. allt överallt är bara så himla bra hela tiden. climax is over. jag tror iallafall det. allt känns hälsosamt, rätt och inte förbjudet. jag pratat om demon-castle-younameit, alltså. :) sedan åkte jag istället till Agnes där jag umgicks med henne, leon & stella. kiddooos.:) vi gjorde milkshake med chokladbollar (:o) och såg OotP på svenska. inte okaaayyyy...euw. rubriken är därifrån. men de är söta, och Stella gillar Satan. power to her.:D annars var de jättekonstiga, Agnes inte minst och jag...bara följde med, kinda?;) nu ska jag dock göra något annat, så siao!

Kommentarer
Postat av: LIIV - vanlig men unik

vad gott med milkshake och chokladbollar!

2011-08-12 @ 16:58:23
URL: http://liivahliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0