"bara för att du är så jävla snygg! Du är ju det!"

hata luciatåg
hata svartsjuka
haaaataaaa svartsjuka, tål att upprepas. särskilt fel fel fel sorts svartsjuka.
hata att gå i skolan. sjukt mycket. jag vill inte tillbaka dit. jag vill inte.
hata matteplugg som inte görs någonsin.
hata att alla typ motarbetar mig fast jag vet att de har rätt men jag vill att jag ska ha rätt och grejen med mig är att jag låtsas ha rätt tills jag har det. Jag vet att jag måste ta hjälp av min assistent för att vara en freaking belastning, men jag lyckas intala mig själv att jag inte är det. blääää.
hata att jag aldrig kan hålla käften om någonting någonsin. jag bara pratar.
hata detta inlägg.
och mest av allt
hata min rubrik!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0