du, vi kan göra det bra igen

hej och sådär!
detta har varit en helt sjukt produktiv dag. ...inte. jag har bara suttit här som ett fån, förutom när jag var på spanskan för då satt jag där som ett fån istället. jag vill inte ens gå in på hur det här dagen har förflutit helt seriöst. jag har försökt att skriva på låten iallafall, men jag har just nu fastnat i ett textmessigt problem och lite i problemet att det verkar som om jag måste ha med lite färgningar och jag hatar färgningar så sjukt mycket! dessutom låter det hemskt när jag spelar. what to do what to do?:( tänker skriva tre små saker till i detta inlägg, och sen får det vara.
1) idag verkar bli min sista skrivargruppslektion! hur heartbreaking?:(
2) my imortal, the novel finns inte längre! ännu mer heartbreakiiing!
3) intressant insyn i mitt huvud: jag har börjat se händelserna den här hösten gällande en viss person som typ nostalgiska, fastän det itne är så troligt att de slutat hände. makes no scence dammit...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0