good things are awesome and bad things are boring

bra saker med denna dagen:
-har kommit någonstans på mitt nuvarande låtprojekt! Hell yeah!
-att det är en sån där dag när jag tycker om mig själv, min sångröst, mina stämmor och hela jag liksom.
-att få lite för mycket komplimanger.
-ischoklaaad!
-avslagen julmust. smakar vatten.;)
-att sara har blivit massa skill på piano :o
-att det faktiskt fanns en gleeversion på fucking perfect, men som var i det senaste avsnittet (refererar till gårdagens inlägg)
-att scotlandarbetet är påbörjat till slut!;)
-att det är helt stört nära juuul!
att min lugg är massa klipt nu så jag typ syns!
att jag snart ska få sova och jag älskar att sova!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0