if you smile you must be ignorant, if you don´t what´s your problem?

godmorgon och whatnot!(när jag ska säga saker som godmorgon måste jag skriva whatnot eller och grejer eller något för att ta udden av det...hm...)
så idag blir det mycket som händer. det som händer börjar om 40 minuter då Åse kommer. men först måste jag skala potatis som en anka vilket jag ska gå och göra när jag har suttit här klart. men jag fick just veta att jag inte behöver stressa lika mycket vilket är massa bra. Och Melissa behöver pepparkakor eftersom hon bara är snäll vissa dagar. och det där är en väldigt sann rad, fast det har inte hänt. men om det skulle hända, skulle det kännas preciiiis sådär. makes sence. nej om jag skulle gå då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0