...okay, liksom...

min syster öppnade just min dörr, sa "vad gör jag här inne?" och stängde dörren igen.

...det var bara det jag ville säga.

nej, allvarligt nu så kan jag väl få ur mig något annat. Att florens and the machine har skills, kan jag säga, och vet ni jag kanske borde ta reda på hur det stavas. men det är fiiiiint. och jag har idag lagat lax med Åse. Massa fansy. man kan tydligen laga lax i mikron. gott blev det. sen fikade jag med Sara och eltade mina problem i tid och freaking evighet. det borde jag sluta med lite. känner jag. jag skrämde även upp henne med Onna och annat kul. och nu ska jag snart åka och hämta älskling vid sitt tåg. jag är jättetrött för övrigt. hon också. ingen av oss orkar egentligen. xD jag kanske borde gå typ nu. så, godnatt! ses kanske imorgon om jag orkar upp.

Kommentarer
Postat av: The one in blue

F L O R E N C E.

Love you!

2012-01-05 @ 18:23:07
URL: http://mydownfall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0