så idag...

så igår:
jag kunde inte sluta kolla facebook var och varannan sekund
det gör inte att saker händer fortare, men jag kunde inte sluta
jag skulle lära mig matte och sånt
men jag kunde inte fokusera på någonting annat än en diskution like spännande som alla andra ungefär
inget speciellt med den
verkligen inte
fast jo
textade älskling och bad henne hjälpa mig få ut demonen
men älskling har fortfarande inte svarat på det
så jag...fortsatte kolla facebook

så idag:
gick upp
såg julkalender med sara för vi är stört efter
eller det var ju inte därför jag såg det...äsch
går upp för trappan
kollar facebook snabbt som fan
ska till skolan sen
där jag inte har internet
alltså inte facebook
fast du är ju där på riktigt i skolan
men ändå liksom
och du jag kom just på att jag drömde om dig inatt
jag drömde att du undvek mig
men att jag förföljde dig
lite som verkligheten, alltså.
men okay så jag har tills efter jul på mig
sen förändras någonting
jag måste klara det efter jul
men jag förstår fan inte hur
jag blir ju bara galnare för varje dag som går
rädda mig för helvete
(drama queen är numera mitt mellannamn yes)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0