something holy used to love me something holy used to touch me

vad ska man säga om denna onsdag? torsdag, är det idag förresten. koll har jag inte nej. dagen innan mitt matteprov, kanske borde ta tag i det lite kanske nä vafan det skiter vi i. fast nä men jaja.

jag hade ensemblerep och sen idrott som var ganska waste. lunchen var både väldigt trevlig och väldigt jobbig; trevlig eftersom massa trevliga människor socialicerade med moi och jobbig eftersom jag fick lätt panik och inte kunde andas klokt. det märkte dock ingen, tror jag. om de märker allt obehagligt som försegår tror de nog att jag är galen. jag börjar faktiskt misstänka att jag är det...men, onward!

fast jag har inte så mycket mer att säga. hade svenska och historia, har suttit här, ja...jag vet inte. kan skriva något av dagens citat och sen gå, vad sägs om det?

mamma: nu är det för sent! om man inte har lämnat in någon önskelista till mig än får man inga julklappar!
benjamin(saras kompis): men...jag har inte skrivit någon önskelista till dig än!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0