spymf ftw!:D

haaiii!
Så om vi tar det från början åkte jag till mejeriet vid två, där jag stötte på en sjukt övertaggad Linus och en massa mindre taggade folk. Vi stod/satt och umgicks en stund innan det var soundcheck och sen försvinna till spyken igen. Då lyckades jag ramla (fick lugna Linus om det nästan hela dagen sen) och när vi kom fram repade vi...bara det att ana och herman inte var på skolan (de var där sen, no worries) och varken Linus eller Liv fick något ljud i instrumenten. Det blev alltså sång och trummor. versioner man sent skall glömma.:D

Sen fixade sig folk och vi hade lite depp/pepptalk. Signe och Linus hade damp vid varsin spegel och jag försökte peppa alla samtidigt som jag då började få lite föör ont i ryggen. Detta höll dessvärre i sig hela kvällen.:( men vi gick iallafall tillbaka till mejeriet, jag och Linus sjöng i falsett och allt var som det skulle. xD

Väl där var det bara att njuta av alla fantastiska nummer! Detta innebar att stå och ha ont mot en vägg. xD inte ens värktabletten jag fick av josefine som fick den av någon annan hjälpte. :( det som däremot hjälpte var adrenalin, och det hade jag fan inte brist på. Jag har aldrig varit så glad som när jag stod på den scenen. lät det bra? fuck no! inte min del iallafall. men det gör ingenting för sådär kul vill jag ha igen!:D

sen åkte jag hem i pausen vilket kanske inte var så kul, missade ju treorna, men jag hade kopiöst ont och ingen i min familj tänkte stanna. så jag sov somen idiot istället och nu är jag här. sista dagen i skolan väntar mig. hur underbart?:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0