vi har så sjukt mycket koll

1) mamma: värst vad jag springer på toa hela tiden. det måste vara den där knäcken som rinner igenom en.
jag: ...men du har ju inte ätit någon knäck?
mamma: nej, men då är det nog inte det...

2) vi spelar kort.
någon: det ligger redan en joker där.
jag: va, gör det?
någon: det var du som la dit den.
jag: aaaa justeja. men har vi någon kanasta?
någon: ja...du gjorde den ju nyss.

sara: är det sånna där dödsätare?
jag: ...jag säger inget.
sara: dementorer!
jag: ...

sara: men dumbledore är ju nästan lika stark som voldemort.
jag: ja, starkare till och med.
sara: så varför dödar han aldrig honom?
jag: ...jag vet inte?
sara: nej just det, horcruxarna.
jag: aaaa. *facepalm*
sara: men då kunde ju dumbledore letat upp dem!
jag: ja! fast...han...dör.
sara: aaaa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0