x+y=?-dåligt

hejhej
annandag jul och jag har pratat med onna nästan hela dagen. hon har varit mycket djup som vanligt och sammanfattade vår relasion med "det är så bra med dig. man kan säga vad för galet som helst till dig och du förklarar det inte med något vettigt!" liksom...jaha, okay. ;) rubriken är också därifrån. försök lösa talet om ni kan!xD det har faktiskt en lösning.

jag har också idag fått min årliga julamusiiik! och bara för att jag skrev det lyssnar jag på melissa horn istället. epic fail emma. men nej om jag skulle lyssna klart på denna låt och kanske någon mer, och sen sova. tänkte bara säga att jag hatar glada smileys. jag vill ha bort dem...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0