all they say is nanananana

oj så mitt humör svänger, och trött är jag idag igen. att jag inte kan lära sig att gå och lägga mig på anständiga tider! men igår hände det inte så mycket. jag fick kakor (ja det är väldigt viktigt för mig;)) och allt blev bra, fast det var dåligt först så men ja. jag var på sånggrupp och fattade vad läraren sa. jag har kommit fram till att mina countrytoner är ganska vettiga ibland och faktiskt kan hjälpa mig när jag hamnar i min skarv. det roliga är att det fattade jag på sånglektionen för ett tag sen också. jag är så smart! jaja, annat som hände var att jag skrev ett inlägg på en avstängd dator. har glömt hur det gick, men det handlade lite om emma balck. "hej jag heter emma och jag har en inre demon som också heter emma som jag fast inte liksom" har jag för mig att den gick. :D sen skrev jag om att jag suddade och hur onödigt det var och sådär. lagom bra sätt att låtsas jobba för tatiana.:D nej vet ni vad, jag har jobbat idag faktiskt! och vi har ingen spanska, so sweet! vi ska på någon föroläsning har jag hört. med o? det var nåt nytt alltså. oj vad hård stolen blev, nej jag måste kolla om jag kan öppna jacobs fil. slår vad om att det inte fungerar. det gjorde det inte, och taylor är så sjukt ologisk här. hon dissar en person ganksa ordentligt och så säger hon "I bet you got pushed around, someone made you cold but the cycle ends right here causé you´re never gonna lead me down that road"...nu sjunger hon "all you are is mean, and a liar, and pathetic, and alone in life and mean and mean and mean and mean!" jag bara älska det. det är dessutom fioler och banjo med i den här låten. den ni. och jayme dee har, nästan, gjort den. jag worshipar henne. och nu slutar vi, hör och häpna nu drar jag då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0