back to (faking) reality

igår åkte jag till ikea för att äta lunch med natta. det blev köttbullar så det stänkte och jag fick pommes av natta, så jag började sjunga haaleluuujaaa i äkta hendel-style i kön. yes I know.:D jag somnade också nästan på ica, räknade orter med löv och arp i skåne och åt twix. vi värmde oss med att dansa twist i väntan på bussen (fast jag failade) och allt var fint men jag var trött.:) på kvällen talade jag med Hannah och worshipade hennes bröstklang och nu är det matte som är fritid. sen spanska panama orka. ensemble california dreamin orka! lunch fakea delaktighet äsch orka. eftermiddag orka. ingen skrivargrupp fuck it. fast alltså, jag må egentligen. jag är bara här. det inte bra för mig. :( nej, hejdå tomater!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0