chain is going strong, and so am I!

jaaaooo den bröts inte!:D jaja , vi har eosvecka men ska snart sticka och äta och sen ha öppet husis. Idag har vi gjort en massa kulisser, druckit te, hittat lite ljud, hittat en låt att spela, varit ambitiösa och insett att Linus (även kallad både Olof och Benkt) har fått en muskel idag. Så sweet.:D jag är hungrig, passande nog, och gör ingenting. ingemar är utkopplad och snackar, och vår scen är ändå rätt awesome. jaja här sitter man. stämningen här är fin, älska när folk jobbar. fost jag älskar att jobba också i sånna här situationer. med rätt stämning liksom. och min spanskatext får mig och vilja dö lite. jag har tråkigt! minuterna tickar och ofta vi ska ha en dag till såhäääär! inte okaaayyy! Fia blandar färger lite fail här och alla är awesome. Leni gnäller och alla är lite lugnt effectiva. med c? ofta. aaanyway, goodbye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0